تابان جونتابان جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

باران جون

frozen

کی کارتون frozen رو دیده؟؟؟؟؟؟ من که عاشقشم .خیلی قشنگه.امسال هم توی (golden glob )بهترین کارتون سال شد.         این هم چند تا عکس: ...
29 دی 1392

امتحان های ترم

خیلی وقت بود که به وبلاگم نیومده بودم.دلیلش هم این بود که امتحان های ترممان شروع شده و تا حالا امتحان های ریاضی،فارسی،بنویسیم،علوم و اجتماعی را داده ایم و خدا را شکر به جزء علوم همه را بیست شدم.هنوز نمره های علوم را نگرفته ایم.پس فردا هم ریاضی داریم و چهارشنبه هم دیکته.بعد از این دو تا،امتحان هامون تموم می شه.
29 دی 1392

مكس برگر

ديشب با مامان و بابام و تابان شام رفتيم مكس برگر.اون جا يك استخر توپ هم هست كه هميشه تابان آن جا بازي مي كند و من بدبخت هم مجبورم برم و مراقبش باشم و همين جور بهش زل بزنم ! من اون شب يه چيزبرگر خوردم خيلي خوشمزه بود.قبل از اين كه به رستوران بريم داشتيم خريد مي كرديم.من يه دامن و بلوز و شلوار خريدم.خلاصه اون روز خيلي خوش گذشت.
20 دی 1392

امتحان

از فردا امتحان هايمان شروع مي شود.البته امتحان فردا خيلي مهم نيست و خيلي ساده است.امتحان روخواني فارسي.و البته بايد يك شعر هم كه در كتابمان هست را حفظ كنيم.به هر حال برايم دعا كنيد كه همه ي امتحان هايم را خوب بدهم.راستي! چهارشنبه يك امتحان رياضي داشتيم كه باز هم خيلي سخت بود و خيلي هم سوال هايش زياد بود چون مثل دفعه ي قبل معلممان گفت كه هر كس بالاي پانزده شد خيلي خوب داده.من ميدانم كه بالاي شانزده شدم.ولي دقيقا نميدانم چند شدم !؟!؟   دعا واسه ي امتحان يادتون نره ها!!!
20 دی 1392

تعطیلی

یوهو!!! دیروز تو اخبار اعلام کردند که مهدکودک ها و پیش دبستانی ها و مهم تر از همه مدارس تهران و شهر ری تعطیل هستند.امروز هم من تو خونه موندم و اگه فردا هم تعطیل بشه کلا 5 روز از مدرسه خلاص می شم. ...
3 دی 1392
1
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران جون می باشد